لوازم آرایشی و بهداشتی طبیعی

این وبلاگ رو راه اندازی کردیم تا تجربیاتی را که در این چند ساله در خصوص لوازم و وسایل آرایشی و بهداشتی طبیعی بدست آورده‌ایم را در اختیار کسانی که عاشق سلامتی و زیبایی طبیعی هستند قرار دهیم.

لوازم آرایشی و بهداشتی طبیعی

این وبلاگ رو راه اندازی کردیم تا تجربیاتی را که در این چند ساله در خصوص لوازم و وسایل آرایشی و بهداشتی طبیعی بدست آورده‌ایم را در اختیار کسانی که عاشق سلامتی و زیبایی طبیعی هستند قرار دهیم.

خواص روغن خراطین + نحوه استفاده از آن!

 

خواص روغن خراطین رومارن بعنوان یکی از بهترین و موثرترین روغن‌ها، در کمک به حجم‌دهی و افزایش سایز اندام‌های بدن انسان تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد. بطوری که اغلب بانوان از روغن خراطین برای کمک به حجم‌دهی به سینهها، باسن، گونه‌ها و برای از بین بردن خط لب‌ها استفاده می‌کنند.

علاوه بر آنها مردان نیز برای افزایش سایز و حجم الات تناسلی خود از روغن خراطین استفاده می‌کنند. ذکر این نکته ضروری است که با وجود آنکه در برخی موارد به برخی روغن‌های گیاهی و طبیعی ویژگی‌های غیر قابل‌ باوری میچسبانند، ولی خواص روغن خراطین برای افزایش سایز و حجم اندام‌های بدن به اثبات رسیده است.

روغن خراطین از کرم خاکی بومی هند به نام ایزینیا فتیدا تهیه می‌شود. این کرم دارای ترکیبی به نام الانتئین می‌باشد که می‌تواند در افزایش سایز و حجم‌دهی اندام‌ای بدن زنان و مردان موثر باشد. مطالعات نشان می‌دهند که روغن خراطین حاوی بیش از 18 نوع اسید آمینه ضروری (از ۳۰ نوع اسید آمینه ضروری شناخته شده در دنیا) می‌باشد و این یک ویژگی بسیار خاص و ارزشمند می‌باشد.

مردم 2400 سال است که در کشورهای آسیای جنوب شرقی به ویژه چین و هند از روغن خراطین برای اهداف بهداشتی استفاده می‌کنند. در طب سنتی چینی فواید روغن خراطین، توصیه‌ها و اطلاعات مفیدی در مورد استفاده از آن برای افزایش حجم در مردان و زنان آورده شده است.

روغن خراطین حاوی انواع اسیدهای چرب امگا، اسید هگزادیالکتیک، اسید لینولئیک و آلانتئین ( نوعی پروتئین حجیم کننده ) است.

در ادامه در مورد خواص روغن خراطین رومارن، نحوه استفاده و عوارض آن صحبت خواهیم کرد.

روغن خراطین رومارن چیست؟

روغن خراطین رومارن از نوعی کرم قرمز به نام ایزینیا فتیدا به دست می‌آید و در بازسازی صورت، رفع چین و چروک، رفع لک‌های صورت، کاهش رگ‌های صورت، افزایش حجم کاربرد دارد. ماهیچه‌ها، افزایش سایز سینه‌ها، باسن و لب‌ها در زنان و همچنین به افزایش سایز آلت در مردان کمک می‌کند. دارد

در این مقاله می‌خواهیم به خواص و مضرات روغن خراطین اشاره کنیم. اگر علاقه مند به حفظ سلامت پوست و بدن خود با استفاده از روش‌های طبیعی با عوارض کم هستید با ما همراه باشید.

نحوه تهیه روغن خراطین رومارن

قبل از صحبت در مورد خواص روغن خراطین رومارن، بهتر است ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که روغن خراطین چیست و چگونه آن را تهیه کنیم.

    برای به دست آوردن روغن خراطین، کرم‌های قرمز (Eisenia fetida) را با نور خورشید خشک می‌کنند و روغن‌های طبیعی مانند روغن زیتون یا کنجد اضافه می‌کنند. کرم‌های خشک باید مدت معینی در روغن بماند تا روغن آن غلیظ شود.

    آماده سازی روغن زمان زیادی می‌برد. افراد مشهوری مانند ابن سینا قبلا از روغن خراطین استفاده می‌کردند. با توجه به این نکات، این کرم حاوی عناصر مفید بسیاری است، روغن تهیه شده از این کرم به همراه روغن‌های پایه دارای خواص فراوانی است.

    ترکیبات موجود در روغن خراطین پوست را شاداب می‌کند. آلانتئین در واقع نوعی پروتئین است. این پروتئین می‌تواند حجم عضلات و اندام‌های بدن را افزایش داده و اندازه آنها را افزایش دهد. به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران از این روغن برای تقویت عضلات خود استفاده می‌کنند.

خواص روغن خراطین رومارن

روغن خراطین خواص فراوانی برای حجم‌دهی به اندام‌ها، عضلات، گونه‌ها، باسن و ... دارد. در اینجا به برخی خواص مهم و ارزشمند این روغن اشاره می‌کنیم :


1. خواص روغن خراطین رومارن برای آلات تناسلی مردان

برخی از این مردان به دلایل مختلف آلت تناسلی کوچکی دارند که ممکن است به دلیل بیماری یا عوامل ژنتیکی باشد. این مشکل باعث می‌شود مردان اعتماد به نفس خود را از دست بدهند و در روابط جنسی با شریک زندگی خود دچار مشکل شوند. با این حال، راه‌های زیادی برای رفع این مشکل وجود دارد. یکی از خواص روغن خراطین برای آلات تناسلی استفاده از آن برای بزرگ کردن اندام تناسلی مردان است.

  • برخی از روش‌ها همچنان در بین مردم طرفدارانی دارند و بیشتر مردم ترجیح می‌دهند از روش‌های طبیعی برای حل مشکلات خود استفاده کنند. روغن خراطین رومارن که ترکیبی طبیعی دارد با افزایش جریان خون در آلت تناسلی باعث رشد بافت در این قسمت شده و این اندام حجیم می‌کند. مدت زمان مصرف و مقدار روغن خراطین برای بزرگ کردن آلت تناسلی باید بر اساس توصیه متخصص باشد.
2. خواص روغن خراطین برای رفع سیاهی زیر چشم

یکی از جالب ترین خواص روغن خراطین رومارن افزایش گردش خون در پوست است. با استفاده از روغن خراطین در نواحی با پوست حساس‌تر مانند زیر چشم، می‌توانید گردش خون را در این نواحی کاهش دهید و سیاهی و گودی را از بین ببرید.

  • استفاده از روغن خراطین شامل مالیدن آهسته روغن زیر چشم و ماساژ آن با نوک انگشتان است و بعد از 10 دقیقه آن را با آب گرم بشویید.

3. خواص روغن خراطین رومارن برای رفع چین و چروک صورت

روغن خراطین سرشار از ویتامین‌ها و کلاژن است. همه ما می‌دانیم که این عناصر در جوان سازی پوست بسیار موثر هستند و می‌توانند چین و چروک‌های مرتبط با افزایش سن را از بین ببرند. مصرف این مواد خاص و پروتئین‌های روغن خراطین نه تنها چین و چروک را از بین می‌برد، بلکه گونه‌ها و لب‌ها را نیز سفت می‌کند.

    اگر شما هم به دلیل بالا رفتن سن دچار مشکلات پوستی با خطوط ریز و خطوط و چین و چروک روی صورت خود هستید می‌توانید این کار را انجام دهید. پس از روغن خراطین استفاده کنید و پوست خود را نرم و براق نمایید.

4. خواص روغن خراطین برای حجم‌دهی به عضلات و اندام‌ها

جریان اکسیژن و خون در پوست منجر به رشد بهتر بافت می‌شود. پس اگر به دنبال ماده ای طبیعی برای افزایش حجم و سایز اندام‌های بدن خود هستید می‌توانید به سادگی به روغن خراطین رومارن روی بیاورید. برخی از زنان از روغن خراطین برای بزرگ کردن لب‌ها، گونه‌ها، سینه‌ها و باسن خود استفاده می‌کنند.

  • مردان همچنین می‌توانند از این روغن برای بزرگ کردن عضلات خود مانند بازو، ران و اندام تناسلی استفاده کنند. دقت کنید که مقدار و روش مصرف روغن کاملا مشخص باشد. استفاده بیش از حد ممکن است عوارض جانبی داشته باشد.

 5. خواص روغن خراطین رومارن برای رفع ترک‌های پوستی

اکثر افراد به دلیل کشیدگی پوست یا چاقی در برخی از قسمت‌های پوست خود ترک دارند. زنان باردار و کسانی که اضافه وزن دارند بیشتر در معرض ترک پوست هستند.

  • ترک‌های پوستی را نمی‌توان به راحتی ترمیم کرد و به مرور زمان کاملا از روی پوست پاک می‌شود. مدت زمان استفاده برای از بین بردن ترک‌های پوستی با روغن خراطین معمولا یک ماه است.

6. خواص روغن خراطین برای تسکین درد مفاصل

یکی دیگر از خواص روغن خراطین تسکین درد مفاصل است. همانطور که می‌دانید افزایش جریان خون می‌تواند درمان بسیاری از مشکلات باشد.

  • بنابراین در صورت داشتن درد مفاصل می‌توانید این روغن را در ناحیه مورد نظر ماساژ دهید و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.

7. خواص روغن خراطین رومارن برای تقویت و رشد موها

یکی از مشکلاتی که امروزه خانم‌ها و آقایان با آن مواجه هستند ریزش مو است. این مشکلات دلایل زیادی دارند. اما برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت تارها می‌توانید از روغن خراطین رومارن استفاده کنید. همانطور که گفته شد ترکیبات موجود در این روغن برای مو و پوست بسیار مفید است.

  • اگر روغن خراطین چند بار استفاده شود تارهای مو با این روغن پوشیده شده و آسیب بیشتری نمی‌بینند. بنابراین یکی از خواص مهم روغن خراطین می‌تواند ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده باشد.

نحوه استفاده از روغن خراطین رومارن

  1. قبل از استفاده از روغن خراطین رومارن سعی کنید ناحیه مورد نظر را بخوبی بشوئید تا روغن بتواند بر روی پوست بطور کامل پخش شود.
  2. قبل از مصرف روغن خراطین، آن قسمت را به آرامی و خوب ماساژ دهید تا گردش خون افزایش پیدا کند.
  3. پس از حدود 5 دقیقه ماساژ، ۳ الی ۵ قطره از روغن را بر روی اندام مورد نظر بریزید و ماساژ دهید.
  4. سعی کنید این عمل را روزانه و شبها قبل خواب تکرار کنید.
  5. بر اساس ناحیه مورد استفاده ماساژ بایستی دورانی، پنی مور، پنی لس و یا ضربه‌ای باشد. مدت زمانی که ناحیه را ماساژ می‌دهید، زیاد قابل اهمیت نیست. بلکه مهم این است که روغنی که برای ماساژ بر روی عضو خود قرار گرفته است، بایستی به صورت کامل جذب شود.
  6. در طول مصرف روغن خراطین به اندازه کافی آب بنوشید.
  7. دقت کنید که روغن خراطین بایستی به مدت 1-2 ساعت بر روی پوست بدن باقی بماند تا تأثیر حداکثر خود را بگذارد.

عوارض روغن خراطین رومارن

از خواصی که برای روغن خراطین رومارن ذکر شده است می‌توان به رفع افتادگی پوست و چین و چروک و همچنین افزایش سایز اعضای بدن زنان مانند سینه، باسن، گونه‌ها، لب‌ها و آلت تناسلی مردان اشاره کرد.

  •    برخی از افراد ممکن است به این روغن حساسیت داشته باشند. بهتر است هر فردی قبل از استفاده از روغن خراطین روی نواحی حساس مانند پوست صورت یا آلت تناسلی، مقدار کمی از ‌روغن را روی پوست ساعد خود آزمایش کند.
  •    اگر بعد از گذشت یک ساعت هیچ عارضه‌ای روی پوست ساعد خود مشاهده نکردید می‌توانید به راحتی از این روغن برای سایر نواحی پوست خود استفاده کنید.

نحوه تشخیص روغن خراطین رومارن اصل

روغن خراطین اصل دارای رنگ قهوه ای تیره است. این روغن بوی بسیار تندی دارد. بافت روغن نباید سفت یا کرمی باشد وگرنه روغن تقلبی است. روغن خراطین اصل هیچ گونه عوارض جانبی قابل توجهی برای استفاده کنندگان ندارد.

روغن خراطین رومارن چند سایز بزرگ میکند

استفاده منظم از روغن خراطین رومارن در یک دوره 1.5 تا 2 ماهه می‌تواند به افزایش سایز آلت مردانه 2 تا 3 سانتی متر کمک کند.

  • بنابراین سعی کنید در این بازه زمانی به طور منظم از روغن خراطین استفاده کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

خرید روغن خراطین اصل رومارن

برای کسب نتیجه بهتر حتما بایستی از روغن خراطین اصل رومارن استفاده کنید.

فروشگاه آرایشی و بهداشتی رومارن www.romaran.ir)) با ارائه روغن‌های گیاهی اصل و باکیفیت، همواره بر رسالت خود یعنی “سلامتی و زیبایی طبیعی افراد” تاکید دارد و همیشه سعی کرده است با ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی اصل و طبیعی، به شما سلامتی و زیبایی طبیعی هدیه دهد.

منابع  :


  1. https://medium.com/@cosmetic.me20/%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B7%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%86%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A8%D9%87-fc642e045f88
  2. https://en.wikipedia.org/wiki/Eisenia_fetida
  3. https://romaran.ir/product/earthworm-oil/
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد